Thursday, April 22, 2010

Aku dan duniaku 153 ....tak de citer...

salam untuk semua.....

masyaAllah!!....lamanye aku tak menulis.....rasanye x pernah selama ni aku tak tinggalkan cerita kat sini.....tapi, sebenarnye bukan aku malas, memang tak de citer nak tulis pun.....ni pun terkial2 aku nak cari ape citer nak tulis kat post kali ni......hrmmm.......bukan la x de citer langsung....ada, tapi tak sesuai nak tulis......citer tentang org lain....(tak de ke hal nyer aku nak citer pasal orng lain kat sini...hehehe...)

memang lame giler la aku tak jenguk blog ni.....ye la, bila x de citer, malas la nak bukak....selain tak de citer nak tulis, kesibukan yg melampau menjadikan aku x de masa nak melayan blog ni.....ye la, malam aku pukul 10:30 dah pengsan....sampai pagi.....mana ada masa nak mengadap laptop. tambahan pulak sekarang ni aku tengah sibuk cari bahan dan buat survey untuk presentation dan research aku untuk kursus kat jepun nanti....(insyaAllah aku akan ke jepun lagi bulan 5 nanti......2 bulan aku akan ada kat sana.....nanti aku citer kemudian pasal kursus ni....).

lepas tu mesyuarat demi mesyuarat aku terpaksa hadiri........sampai member2 aku kat sekolah irihati....'bestnyer jadi cikgu jepun ni, selalu ada mesyuarat, selalu dapat keluar.....'. aku sengih je la...memang best pun. ape tak nye.....duduk hotel, makan sedap dan boleh lupakan hal sekolah kejap.......tiga minggu lepas aku di melaka, minggu lepas di japan foundation kl dan minggu depan di prescott kl.....hrmm......

papepun.....yang penting enjoy buat kerja......bila hati senang, kerja pun berjalan lancar.......peduli la apa orang nak cakap, yang penting kita buat kerja kita......dan jgn pandai2 nak campur kerja orang.......(walaupun niat tu nak bantu, tapi adakalanya orang tak suka......)

No comments:

Post a Comment