Monday, July 19, 2010

Aku dan duniaku 170....jalan-jalan 9....thanks shahrul...

salam untuk semua.....
hari kedua (ahad 18/07) cuti 連休(cuti berterusan) kat jepun. ari ni aku ada janji dengan bekas student yang sdng belajar kat sini...kat univ. saitama...(tak jauh dari center tempat aku kursus ni) ni kali ketiga aku jumpa dia kat sini.....1st time 2007, pastu 2008 dan kali ni 2010......
sebenarnya dia sibuk dengan baito (kerja sambilan) tapi sebab nak jumpa aku, dia sanggup ambik cuti baito .....感動した(terharu.....)....thanks shahrul.....待ち合わせ( jumpa) kat 北浦和駅(kita urawa eki)......shahrul ajak makan di restoren indonesia di urawa....(dekat je....satu eki dari kita urawa....)....so kami lunch kat situ.lama lidah ni tak rasa makanan melayu, alhamdulillah habis sepinggan nasi goreng surabaya aku makan......air pulak, aku order favorite aku la....fresh orange.....fuuhhhh.....nikmatnya rasa masakan melayu......sampai ke petang aku rasa lagi kelazatan nasi goreng tu......thanks shahrul, belanja sensei makan......


menu .....

lunch....nasi goreng surabaya....fuuhhh....


banyak yang kami sembangkan .....walaupun tak lama aku borak dengan shahrul, tapi banyak cerita yang kami kongsi, khasnya tentang study......(aku ni kira 2 役割/peranan la pada shahrul.....sebagai cikgu dan 先輩/senior ......). 彼は今頑張っています。わたしは彼のがんばりさを応援しています。彼もきっといい人生になると信じています。がんばってね、shahrulさん.......



dengan shahrul......


lepas makan, kami jalan2 la sekejap kat sekitar parco(shopping center) tu, to kill the time. sebab pukul 2:30 aku ada hal lain......(last2 day kat sini banyak benda yang nak kena buat.....). tapi, walaupun sekejap je dapat jumpa shahrul, aku seronok......thanks again, shahrul.... insyaAllah ada rezeki kita jumpa dan borak2 lagi.....(kali ni bertiga ya...hehehe.....)

untuk shahrul, terima kasih dan study, gud luck ye.......study smat and stay smart k......


depan restoran surabaya.....thanks shahrul...


untuk guests, habis la kot siri jalan2 aku kat jepun ni.....lepas ni aku citer siri lain pulak k.....thanks sebab singgah baca siri2 jalan2 aku kali ni......ada bahasa kasar aku mintak maaf, moga ada cerita yang dapat menghiburkan guests dalam cerita jalan2 aku di bumi sakura ni......hehehe

terima kasih dan insyaAllah, nanti aku citer lagi......

2 comments:

  1. Hehe yeah sensei, it was really great talking to u:) Thx again:)

    ReplyDelete
  2. thanks 2 u 2.....this post is for u k.....

    ReplyDelete