Sunday, January 9, 2011

Aku dan duniaku 188 ..... mohon maaf

salam untuk semua......

seperti tajuk post, aku nak mintak maaf kat guests yang setia mengunjungi 'duniaku' ini sebab dah terlalu lama tidak menulis post yang baru......pastinya guests setia aku kecewa kerana setiap kali hadir di sini, masih dijamukan dengan citer2 lama.

sebenarnya bukan tidak ada citer aku nak post tapi masalah kekangan masa yang selalunya terpaksa aku isi dengan kesibukan kerja sejak bermulanya semula sesi persekolahan........banyak citer sebenarnya aku nak kongsi dengan guests sepanjang cuti persekolahan yang lalu. antaranya.......lawatan 10 hari ke king's college, thailand, menyusuri nostalgia ke kuala terengganu, citer sambutan tahun baru, citer meraikan rakan yang akan berpisah dan citer jalan2 aku yang lain......

citer aku ke thailand.......

citer meraikan perpindahan teman seperjuangan........



citer aku menyusuri nostalgia di terengganu.........


secara jujurnya, entah bila la aku nak tulis citer2 tu.....tapi insyaAllah, jika ada waktu terluang (yang sekarang ni betul2 aku perlukan.......) aku akan post citer2 itu nanti. cuma aku harap guests tak kan jemu untuk baca citer2 yang dah basi tu nanti.......citer yang dah 3, 4 bulan berlalu......

sekali lagi aku mohon maaf................

No comments:

Post a Comment