Tuesday, February 7, 2012

Aku dan Duniaku 209 ......Tanda Kenangan.....

salam untuk semua,

kali ni aku nak berkongsi sedikit perasaan sedih, terharu dan gembiraku dgn guests dalam post kali ni. alaaa......bukan ape pun, kira sambungan drp post aku sebelum ni ...208...Kenangan terindah...........

utk makluman guests, di dalam majlis yng diadakan minggu lalu, aku menerima banyak cenderamata kenangan daripada pelbagai organisani sekolah sebagai penghargaan terhadap khidmat yang telah aku taburkan selama 11 tahun 8 bulan 16 hari di sana. bukan aku mintak pun tapi dah memang tradisi sekolah tu, setiap kali ada guru yang bertukar atau bersara, pasti akan diadakan majlis 'Jasamu dikenang budimu disanjung' dan pasti la ada pihak yang memberikan tandamata kenangan........so, akupun sama la..............

macam2 tanda kenangan yang aku terima.......ada tu, sungguh aku x sangka tanda mata itu datangnya drp pelajar lelaki.......oleh itu di sini aku ingin mengucapkan terima kasih kepada semua organisasi dan individu yang telah sudi memberikan aku tanda mata untuk kukenang kalian selamanya.............


MENGINGATI KALIAN

'Sayounara Jurnal' (aku namakan sendiri) yang aku
terima daripada pelajar2 Jepun F5
Tandamata yang amat berharga buatku


.....jurnal yang terkandung segala kenangan dan memori aku bersama
mereka........
TERIMA KASIH JAPANESE STUDENTS WARISAN '812
(Omar dan rakan2)



Cenderamata kenangan yang aku terima
(masih belum dibuka)


TERIMA KASIH LPP, PIBG SDAR, RUMAH BENDAHARA,
KRS, BADAR, PANITIA PEND. ISLAM, BATCH F3,
PERS. SENI SILAT GAYUNG MALAYSIA & ZAFIQ ENTRP.


TERIMA KASIH GKMP, BRIGED BESTARI, BATCH F4,
KELAB GURU, KOPERASI, PERS, SAINS & MATH,
KELAB FALAK, AZIAN (bio), JAJA DAN AZRI (f4)


TERIMA KASIH PANITIA BI, F5 JAPANESE STUDENTS,
PASUKAN TAE KWAN DO, RUMAH SYAHBANDAR, ELADS,
PRS, KADET POLIS, KELAB KEBUDAYAAN, KELAB ADAT PERPATIH,
KELAB KESELAMATAN JALAN RAYA


TERIMA KASIH PANITIA BAHASA ANTARABANGSA,
PERS SILAT CEKAK, UBK, PASUKAN ORCHESTRA, BATCH F1
PSS, NOZAH, AFIF & IQHMAL


TERIMA KASIH BATCH WARISAN '812, REDWINGS,
PERSATUAN SEJARAH, FIVERS TEMENGGUNG,
GURU2 TEMENGGUNG, RUMAH TEMENGGUNG,
HICOM TEMENGGUNG, BATCH F2 DAN HAZMAN HAMIDON


TIADA UNGKAPAN YANG DAPAT MENGGAMBARKAN PENGHARGAAN TERHADAP INGATAN KALIAN ...........HANYA LAH

TERIMA KASIH!!!!

No comments:

Post a Comment