Wednesday, September 5, 2012

Aku dan Duniaku 210......Cerita2 Yang Tertangguh......

salam untuk semua.....

tersangat la lama aku x bercerita kat sini. dah berkarat kot sawang yang berselirat ni....hehehe...banyak sebabnya aku meninggalkan dunia aku ni. tapi x yah la aku senarai kan, buat semak je.....oh ye!! aku nak mintak maaf kat guest yang singgah (oppsss.....ada ke guest yang singgah lagi kat sini... :(  , x pe la kalau x de pun....fufufu) sebab lama x bercerita kat sini. (punye la lama x skroll blog ni, sampai password pun aku terlupa.....hahaha...pada muka!!!)

sebenarnya teramatlah banyak cerita yg nak aku kongsi dengan guest tapi x pernah sempat nak menulis citer2 tu.  citer2 camne gembira dan seronoknya aku kat tempat baru, citer2 camne hari2 yang aku lalui kat sini sungguh happening, citer2 tentang anak2 pelajar ku yang lain drp yang lain, banyak lagi citer2 tertanggunh yang aku nak kongsi.....insyaAllah aku akan citer2 satu persatu nanti, di entri2 yang akan datang (harap2 masih ada yang sudi membacanyer nanti ye.....onegaishimasu!!)

sebenarnya entri yang ni pun aku rasa terpanggil untuk menulis bila salah sorang drp pelajar kat sek baru aku ni cakap, "sensei, update la blog. lama sangat sensei x citer2. sume citer dalam blog sensei tu saya dah baca. saya excited nak baca citer2 sensei seterusnya, " hrmmmm.....x sangka la pulak ada yang sampai camtu, tertunggu2 citer seterusnya......terima kasih la kat sape yang rasa camtu. aku hargai sungguh. dan aku minta maaf sebab selalunya menghampakan.

lepas tu aku mula terpikir nak menulis semula. mula pikir nak cari ruang waktu utk aku mengadap blog ni balik. mula pikir nak mengumpul cerita untuk dikongsi bersama guests. dan insyaAllah, lepas ni aku akan cuma untuk sering menulis di sini. x kira la citer pendek ke panjang. aku akan cuba.......

tapi seblm mula menulis semula, aku kena try la dulu layout compose yang baru ni....dah berubah rupa la pulak (tu la, punya la lama x menulis kat sini)...aku ni dah la lemah sikit bab2 IT ni.....hihihi....

sebagai entri pemulih semangat....hihihi...biar la pendek dulu....kira nak bagi salam la kat guests yang aku akan menulis semua, aku akan aktif semula...insyaAllah. terima kasih sekali lagi atas sokongan guests terhadap kewujudan blog aku ni......

sekian dulu......ja mata!!

No comments:

Post a Comment