Tuesday, July 19, 2011

Aku dan duniaku 199 ... bukan merajuk.....hrmmmm

salam untuk semua.....

bukan dah bosan, bukan dah malas, bukan dah ketandusan idea dan juga bukan dah merajuk.........semua itu bukan..... tapi ntah mengapa begitu sukar untuk aku mengetuk papan kekunci laptop ni untuk bercerite......
benda yang nak ditulis bukan main banyak lagi.....banyak peristiwa yang berlaku yang boleh aku ceritakan di sini tapi................entah la.....adakah minat ku semakin berkurang????

aku nak citer tentang pertandingan akhir wind orchestra, aku nak tulis tentang pertandingan akhir debate bahasa inggeris, aku nak komen tentang perhimpunan be%$#h yang aku x suka tu, aku nak kongsi cerita pergi bon odori di shah alam.................aku nak tulis sume tu.....tapi tak tertulis jugak....kenapa ye????? musykil plak aku.................hrmmmmm....

facebook pun aku malas nak layan sekarang........kadang2 aku naik menyampah baca post yang ntah pape kat situ.........ada yang memaki hamun la, mencarut la, bercintan dan berkasih2an la, berniaga la, berpolitik la, mengutuk2 la, ........pendek citer macam2 ada la kat fb tu........sampai citer dalam kelambu pun nak tayang2 kat orang lain......eeeee!!!! tak paham betul la manusia ni.....memang la dunia ni dah semakin tua, dah semakin hampir ke penghujungnya............

sori la guests.......entri aku kali ni mengarut sikit........tapi pape pun terima kasih kerana sudi lagi untuk singgah.........

....dan dikesempatan ini......................

rejab dah berlalu, syaaban dah sampai kepenghujungnya dan insyaAllah minggu hadapan kita akan didatangi bulan mulia, bulan yang dinanti2 , bulan untuk menambahkan amalan........bulan Ramadhan al Mubarak..............semoga kedatangan bulan istimewa penuh barakah ini akan mengubah diri kita menjadi insan yang lebih mulia di sisi Allah...........


SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN, BULAN MULIA
&
SELAMAT MENJALANKAN IBADAT PUASA

No comments:

Post a Comment