Thursday, October 27, 2011

Aku dan Duniaku 203.....bila terpaksa membuat keputusan untuk memilih.....

salam untuk sume....

lama sungguh x menjenguk dan menyapa 'duniaku' ini. bukan melupakan tetap kesibukan yang melampau semenjak dua menjak ini memaksa aku untuk 'merehatkan' seketika aktiviti di sini. kadang2 tu singgah jugak, sekadar menjenguk dan bertanya khabar. sesekali cuba untuk mengetuk papan kekunci laptop ini, tapi seringnya kaku begitu saja. adakah telah ketandusan idea??? TIDAK!!! kerana banyak cerita yang ingin dikonsi bersama guests, tapi tahap kemalasan untuk online semenjak dua menjak ini menyebabkan 'duniaku' ini sepi agak lama........maaf...

sekarang ni pun x de ape nak aku kongsi dengan guests. tajuk kat atas tu sebenarnya masih lagi belum tau sama ada perlu untuk membuat pilihan atau tidak. masih kabur sebenarnya.......so, tak berani aku nak bercerita lebih-lebih. insyaAllah kalau dah pasti nanti aku akan berkongsi dengan guests. doakan aku aku tabah menghadapi permasalahan itu nanti dan dapat membuat keputusan yang betul.........

dah alang2 menulis ni, aku nak ucapkan 'SELAMAT HARI DEEPAVALI' kepada masyarakat malaysia yang menyambutnya. "SELAMAT MENEMPUH PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN' kepada yang akan mendudukinya dan 'SELAMAT MENEMPUH PEPERIKSAAN SPM' yang akan menjelang tiba tidak lama lagi. kepada yang lain 'SELAMAT MENJALANI KEHIDUPAN DENGAN PENUH BAHAGIA'.

insyaAllah, ada kesempatan aku akan menulis lagi.........

No comments:

Post a Comment