Friday, November 18, 2011

Aku dan Duniaku 204 ..... cuti

salam untk sume....

lama x menulis. sibuk. tapi insyaAllah lepas ni boleh rajin menulis balik kot.....sebab cuti sekolah dah mula. tapi nama je cuti, keje masih ada. masih ada mesyuarat yang perlu dihadiri. masih ada tanggungjawab terhadap pelajar yang perlu dipenuhi dan masih ada undangan dan jemputan yang perlu dihadiri.

tapi bagi aku cuti ke x cuti ke yang penting cara camne kita mengisi masa tu. kalau buat benda seronok maka x kira la cuti ke tak mesti kita seronok. tapi kalau benda yang ntah pape dan memboringkan, biar la panjang manapun cuti, sure x best. sebab tu kita mesti rancang apa nak buat masa cuti ni biar jadi lebih menyeronokkan.

cuti aku bermula dengan mesyuarat menyediaan bulitin bahasa jepun kat qualitiy hotel minggu depan (21 ~ 23 nov). pastu aku cuti la kejap. 29/11 sampai 4/12 aku akan ada kat sekolah. kelas intensif bhas jepun jlpt akan aku kendalikan. 1/12 malam ada dinner akhir f5. 4/11 aku akan bawak bdk2 jlpt ambik exam di kl. ni akan makan masa sehari suntuk. tapi lepas tu akan betul2 cuti. (oh ye, ada kerja rumah nak kena cari dan kumpul lagu2 untuk wedding)

22/12 aku dah kena balik ke sekolah semula. sebabnyer sampai 25/12 aku akan sibuk dengan majlis kahwin anak pengetua. kira jadi orang pangkal la ni....hehehe. dan lepas tu sibuk dengan result pmr yang bakal kuar dan meeting kat sekolah untuk persediaan sesi persekolahan 2012.

well...itu la perancangan hari2 cuti aku hujung tahun ni. mungkin akan berlaku perubahan, tertakluk kepada mood....hehehe

oh ye, nak jugak ucapkan SELAMAT BERCUTI kepada yang akan bercuti sakan!!!

No comments:

Post a Comment