Tuesday, November 17, 2009

Aku dan duniaku 127 ....... tak sangka sungguh!!!!

salam untuk semua..........

aku ke jemputan majlis jamuan f4 tadi. walaupun pada mulanya risau jugak pikir on ke tak sebab hujan lebat petang tadi (sebab diaorang buat kat luar, kat basketball court..... walaupun ada khemah, kalau dah hujan lebat, lencun jugak....), alhamdulillah berjaya jugak majlis tu diadakan. tahniah la untuk bakhtiar (programme manager...) dan kawan2.......

bersama arif dan bakhtiar (yang senyum lebar tu....)

makan sedap (mungkin sebab sejuk2 ni perut pun lapar......) dan yang menariknya persembahan. macam2 happening yang berlaku. dimulakan dengan silat (menyambut tuan pengetua.....). sorang pesilat tu sampai patah hidung... ( mana tak patah. punya la extreme persembahan dia. dah la tu bersilat dalam gelap pulak tu.......)

lepas tu waktu tayangan multimedia lepas tuan pengetua rasmikan, tetiba je terhenti dan skrin pun jadi biru..........(aku tau kemudian, rupa2nye gimik je..... bikin suspen je.....fuh!!) dan yang bestnye waktu persembahan. terkejut kucing aku tengok ......... apa tak nye, tengok budak2 yang aku tak sangka2 buat persembahan!!! bakat terendam betul......

mula2 tu, tgk ahmad dzarif jadi solo nasyid...... (bukan kontemprori lagi, dah nasyid rock jadinye......tapi best la...... dzarif, sedap la suara......) kemudian yang tak sangkanye bila izrin, faisal, dzarif, haziq, aizul dan zulfahmi (sume budak jepun aku tu....) dan dua orang lagi menari dengan lagu ayumi hamasaki....... terkejut betul aku!!! mengingatkan aku zaman kumpulan V6 dan Arashi masa aku kat jepun dulu...... natsukashii naaaa......!!!! (pape pun sensei tabik la kat kamu...!!!!...... lepas ni boleh buat persembahan lagi ye....... tapi kena tarian tradisional jepun pulak..... hehehehe)

persembahan tarian yang menyeronokkan.....

papepun, aku seronok malam ni. makan sedap, persembahan menarik dan ada cenderamata lagi. terima kasih kat sume f4 batch '610....... みんな、よく がんばりましたね…

bersama faisal, dzarif dan izrin..... (tiga2 ni dah ke jepun tahun ni - jenesys)

4 comments:

  1. tadi ter'capture' perkataan V6 terus je nak baca, biase la minat V6, ni pun tgh download gakkou e ikou ber'subtitle' ni...

    ReplyDelete
  2. Iqbal, kamu masih lagi setia dgn jepun kan. alhamdulilah..... harap ada ilmu yang sensei berikan masa sekolah dulu yang berguna buat kamu. gambatte ne!!

    ReplyDelete
  3. walaupun gakkou e ikou dah lama abis dan walaupun saya amek spanish kat sini, saya masih minat dgn jepun walaupun x reti membaca kanji lagi...

    ReplyDelete
  4. tak pe iqbal. yang penting minat. dari minat pun banyak boleh belajar sebenarnya. studi, gud luck ye!!

    ReplyDelete