Thursday, January 14, 2010

Aku dan duniaku 141 ..... 3 hari penuh makna.....semalam, hari ini, esok.....

salam untuk semua......

kali ni aku bukan nak citer pasal aku. (lari sikit drp konsep blog aku ni......cerita2 aku....) aku nak citer pasal seorang insan yang dalam tiga hari ni pelbagai peristiwa indah berlaku padanya.

semalam
(rabu) insan ini diraikan dalam majlis perpisahan di sekolah aku. majlis yang gilang gemilang itu sudah pastinya akan meninggalkan kenangan yang tidak akan dia lupakan. pastinye perasaan yang bercampur baur dia rasai dalam majlis itu......... sedih meninggalkan sekolah dan gembira serta terharu diraikan segemilang itu.
terima kasih.............

hari ini
(khamis) akan menjadi satu hari yang melakar sejarah dalam diari kehidupan insan ini. hari ini dia menerima anugerah dari istana dan sekalu gus menerima gelaran yang tinggi......
(aku rasa memang dah tiba masa untuk dia menerima penghargaan sebegini.......tika saat dihujung2 perkhidmatan..............) tahniah..............

esok
(jumaat) insan ini akan mencurah ilmu dan bakti di tempat baru......... bakal memimpin pengurusan sebuah sekolah baru. pastinye dia teruja dan gembira berada di situ nanti.......

semoga berjaya.............

ini adalah citer 3 hari penuh makna insan ini.......ini adalah citer dia.......


bekas pengetua kat sekolah aku......,
yang berbahagia datuk..........,
bakal pengetua sekolah baru.....
.
...........Datuk Haji Azam bin Md Atan.............


p/s ......setiap yang berlaku itu ada hikmah dari ALLAH.......orang yang dianiaya itu disayangi ALLAH...............rezeki itu datang tanpa disangka2.........alhamdulillah...........

No comments:

Post a Comment