Tuesday, January 26, 2010

Aku dan duniaku 142 .....SBT....

salam untuk semua.............

aku bangga jugak la bila sekolah aku dipilih sebagai sekolah berprestasi tinggi (sbt) oleh kpm semalam. bangga sebab hanya 20 buah sekolah daripada ribu2 sekolah kat malaysia ni yang diiktiraf sebagai sekolah berprestasi.............tinggi pulak tu.......

tapi....bimbang jugak la camne nanti pelaksanaan kat sekolah. camne agaknye trademark yang nak sekolah aku tunjukkan yang berprestasi tinggi tu. apa yang perlu berprestasi tinggi?? camne dengan beban kerja guru dan tekanan yang bakal dihadapi.....dek guru dan juga pelajar....... camne nak membuktikan pada sume yang sekolah aku ni memang layak untuk diiktiraf dan digelar sekolah berprestasi tinggi??? camne dengan budaya kerja yang diharapkan nanti??? camne nak kekalkan prestasi tinggi ni nanti??? camne.........(banyaknye pulak camne tu.....cam tak yakin je....) bukan tak yakin......cuma bimbang, mampu ke nak mengekalkan prestasi tinggi tu......

tapi papepun aku nak ucap terima kasih pada kepimpinan sekolah tahun 2009 sebab penilaian untuk tahun tu berjaya meletakkan sekolah aku ditempat yang paling tinggi.......(nama pun berprestasi tinggi. ) pada sume warga sekolah tahniah dan selamat berjaya.................

No comments:

Post a Comment