Sunday, February 28, 2010

Aku dan duniaku 147........ tahniah!!! dan terima kasih, guys!!!!!

salam untuk semua......

baru habis penat......sejak hari khamis ari tu, sibuk berulang alik ke rtm kat sebelah ni untuk persediaan konsert ......konsert julung2 kalinya oleh sdar dan satu2 nya sbp yang berjaya buat konsert dengan skala camni.......canggih tu!!!!........(tabik la kat sdar symphonic crew......)

aku cukup bangga sebab sdar symphonic crew ni betul2 komited untuk menjayakan konsert yang cukup bermakna ni. sejak beberapa minggu kebelakangan ni bebudak wind la yang overtime kat sekolah tu. mana taknya.......pagi kesekolah macam biasa. petang lepas kelas berlatih, malan prep macam biasa dan lepas prep berlatih pulak sampai pkal 1 pagi........(kalau aku la, sah2 je dah pengsan bila balik umah.......tu yang aku tabik kat diorang tu............ tapi aku rasa la, sure lepas konsert diorang pun 'pengsan' gak kot..........)

tapi pape pun, aku nak ucapkan TAHNIAH yang berbakul2 la kat bebudak wind ni sebab berjaya merealisasikan konsert yang besar ni. TAHNIAH!!!!! juga untuk kawan aku yang bekerja dibelakang tabir bagi menjayakan konsert ni.......shazreen.....

dgan shazreen......tahniah reen!!


apa yang aku bangga ialah ramai x students sungai gadut yang datang, bagi sokongan kat adik2. ada yang datng dari jauh..........(mcm g-baq dri kelantan, munir n asyraf dri perak.....sekadar menyebut beberapa nama.......). dan aku perhatikan setiap batch sungai gadut datang petang semalam.......1st batch, merah.....iqbal, muzammil, saiful..... 2nd batch, kuning......imran, nazrin, faizal, amirul.... 3rd batch, biru......syahir....... 4th batch, hijau...........(alamak!!! lupa pulak nama.....sori guys....).5th batch ungu......aminuddin n geng.......6th batch, merah.....asyraf n munir, hafifi n geng.......7th batch, kuning.......syafiq, suffian, ashrul n geng.....8th batch, biru.....arif, aizat n geng.......

1st batch....iqbal, muzzamil, saiful, (sori....sensei lupa nama)


2nd batch, nazrin dan imran...........


kat diaorang ni aku bak ucapkan banyak2 TERIMA KASIH kerana hadir memberi sokongan................teruskan la memberi sokongan.............

kepada yang lain juga (yang tidak disebutkan nama) TERIMA KASIH atas sokongan, bantuan dan kerjasama yang diberikan, tidak kira la dalam ape bentuk sekalipun...............

TAHNIAH & TERIMA KASIH, GUYS!!!!!

bersama Raja, conductor orchestra....

bersama aizat....violinist HOUSE OF 5......thanks aizat 4 the cd....
(sedap la lagu....)


dgn partner mc aku....haziq

1 comment:

  1. jimat berkat membazir mudarat..... pandai jimat waktu ....kita berjaya..... terlalu bazir waktu...kita yang rugi.....

    ReplyDelete