Thursday, March 11, 2010

Aku dan duniaku 148......tahniah buat kalian!!!

salam untuk semua.....

ari ni sibuk sikit kat sekolah.....macam2 perkara yang berlaku. ada lawatan dari sekolah luar, ada forum perdana sempena maulidur rasul, ada interview pemilihan ke jepun dan event yang besar sekali ialah result spm 2009 kuar.......alhamdulillah sekolah aku berjaya kekalkan kecemerlangan dengan 53 ornag drp 156 calon dapat straight A......bangga jugak la aku (...walaupun aku x mengajar diorang f5...)


yang aku bangga, anak2 pss aku sume cemerlang.....adalah 3, 4 orang yang datang cari aku....ucap terima kasih.....(sdangkan aku x buat pape pun untk diaorang.... terima kasih, harris, thaqif, syahmi syahiran, firdaus syukri sebab cari sensei......tahniah sensei ucapkan.....yang lain mane?????). kemudian yang lain, yang datang ucap terima kasih juga, aku nak ucapkan tahniah atas kejayaan dan terima kasih ........(sensei doakan kalian akan berjaya dalam perjuangan seterusnya....) buat syafiq md noh, ahmad fikri, amir zamri, jabbar, taufik, alim, irsyad, (sekadar menyebut beberapa nama......) dan yang lain yang sensei tak ingat nama.....(sori......cuba mengingat tapi still x ingat jugak........ehem....tau, tau je la.....umur dah camni....hehehehe)
sempat mengabdikan kenangan bersama......
thaqif, harris, syafiq, syahmi n fikri......congrats n gud luck, guys!!


perjalanan kalian baru bermula......jalan yang luas dan berliku2 terbentang untuk kalian terokai......pandai-pandai la membuat pilihan.............insyaAllah, kalian akan berjaya.......


untuk semua batch '509 TAHNIAH!!! dan 'GUD LUCK'........may success be with all of u........
keep in touch......n stay smart k...!!!!

No comments:

Post a Comment