Friday, June 25, 2010

Aku dan duniaku 166....jalan-jalan 5...x jalan2 pun

salam untuk semua......

sori la.....minggu ni aku tak jalan ke mana2....sebabnya...hrmmmm...ada beberapa sebab. satu, aku tak de gang nak jalan2...dua, hari sabtu dan ahad ari tu, hujan... (dah mula musim hujan kat sini....nak pertukaran musim) dan tiga....malas nak kuar....hehehe...

tapi tak kuarpun ada gambar gak aku nak share dgan guests. petang lepas ujan aku kuar kat sekitar kawasan institut ni je.....jalan2 kat sini. ada jugak tempat yang cantik kat sini.....tak yah pegi jauh2....sume gambar ni adalah dalam kawasan institut....

pemandangan taman dari bilik aku.....

kat kolam sebelah asrama.....


rumah tradisional jepun kat belakang asrama...


taman kat sebelah asrama.....
(cantik gak kan....)


dah 3 kali aku datang institut ni, baru la kali ni ada peluang nak ambik gambar kat sini..... (peluang memang ada sebelum2 ni, saja eksyen tak nak ambik gambar kat sini.....) ...hehehe...

papepun......seronok gak habiskan masa bergolek2 atas tilam.....tidur.....tambah lagi musim2 hujan ni......hehehe....minggu depan aku citer lagi...... (kalau aku jalan2 ye.....)

No comments:

Post a Comment