Wednesday, November 17, 2010

Aku dan duniaku 183 .... minta maaf..

salam untuk semua......

mula2 aku nak ucap Selamat Hari Aidil Adha buat semua guest yang merayakan hari kebesaran Islam ini. Semoga pengorbanan yang dilakukan mendapat berkat dari Allah hendaknya. InsyaAllah.......

pastu aku nak mintak maaf kat guests yang selalu singgah kat blog aku ni sebab lama sangat aku tak mengepost citer baru kat sini. kesibukan melampau sepanjang minggu2 akhir persekolahan ini mencuri masa aku untuk menulis kat sini. sebenarnya banyak citer yang aku nak kongsi dengan guest kat sini, tapi terpaksa ditangguhkan dulu. InsyaAllah jika ada kelapangan aku akan citer kat sini. dann aku harap, guests akan setia mengunjungi dunia aku ini walaupun citer2 yang aku tulis nanti citer2 lama................................

mohon maaf banyak2.......jumpa lagi nanti.......

No comments:

Post a Comment