Monday, February 28, 2011

Aku dan Duniaku 192 .....Selamat Pengantin Baru!!!

salam untuk semua.......

semalam (27/02, Ahad) aku berpelung pergi ke malis perkahwinan bekas pelajar aku Shahrul Nizam aka Cikun kat Kuala Pilah. Aku pegi dgn azie, bekas cg sdar. aku sebenarnya memang dah membooking tarikh ni untuk menghadiri majlis shahrul. memang aku pastikan x de rancangan lain yang akan mengacau tarikh ni.

aku sebenarnya telah dijemput olah shahrul 6 bulan sebelum tarikh ni lagi. waktu tu aku di jepun pegi kursus 2 bulan. masa berjumpa shahrul kat sana dia dah nyatakan hajatnya nak berumah tangga (kira aku ni orang paling awal la tau mengenai berita gembira shahrul ni). dan shahrul juga cakap "sensei mesti datang tau wedding saya nanti". waktu tu jawapan aku ialah "insyaAllah" . dan lepas tu aku memang dah bertekad nak menghadiri hari bahagia shahrul. dan alhamdulillah, semalam aku dapat bersama2 meraikan majlis persandingan shahrul dan pasangannya zunita.

alhamdulillah, dalam hati ku bersyukur kerana akhirnya shahrul dapat hidup bersama dengan pilihan hatinya, dan selepas ni dah ada insan tersayang yang akan sama2 menempuh susah dan senang kehidupan. harapnya shahrul x akan berduka lagi........semua yang berlaku itu ada hikmah disebaliknya. dah sekarang shahrul dah pun menembuh alam bahagia bersama isteri tersayang. sensei doakan shahrul dan zunita akan bahagia sehingga ke akhir hayat.

nak citer balik pasal majlis semalam, satu lagi yang menyeronokkan ialah bila ramai kenkawan satu batch dulu yang datang meraikan shahrul. lama sungguh x jumpa diaorng. macam2 yang kami citer. majlis tu kiranya kami la yang paling last sekali balik. pukul 12 sampai pukul 3 sakan bercerita dan bergelak ketawa mengingat citer dulu2 dan sekarang. seronok aku jumpa diaorang. ada yang still maintain macam dulu dan ada pulak yang dah berubah mendadak........tapi papepun memang havoc majlis tu dek galak ketawa kami.......

BUAT SHAHRUL DAN ZUNITA, SELAMAT PENGANTIN BARU

dan buat iszmir, ridwan, syahrir, fauzi, ezwan, ashiran, said, azizie, zhafir, azhar, rahmat, hadi, khizir, saiful azuan, nooh, dan izzat fadhli si pengapit.......(harap x de yang tertinggal) terima kasih untuk waktu2 yang menyeronokkan. kepada yang akan naik pelamin pulak lepas ni, jangan lupa jemput ye......hehehe.....


POSING SEKITAR SHAHRUL & ZUNITA'S WEDDING........

bersama kedua mempelai........


bersama pengantin dan kenkawan yang hadir..............


bergambar bersama kenkawan shahrul (sdar) dan zunita (stf)


kenkawan yang hadir meraikan shahrul dan zunita


bersama shahrul, zunita dan azie

1 comment:

  1. nak tanya NOOH yg dlm gambar tu, sainor doktor nooh sainorudin ke?

    doktor yg viral tu

    ReplyDelete