Tuesday, May 31, 2011

Aku dan Duniaku 197 .......geram!!!!!

salam untuk semua,

aku geram betul dua tiga minggu ni. bila tengah banyak idea nak menulis post, masalah lain pulak datang dan menghalang aku drp menulis. banyak citer aku nak tulis, terutamanyer tentang HKSBP yang berlangsung minggu lepas. tiap2 hari ade citer aku nak tulis terutama dalam blog pss tentang apa yang berlaku sepanjang minggu lalu.

aku nak tulis pasal pertandingan debat dan debate, nak tuls pasal perlawanan bolakeranjang sdar yang sengit, nak tulis pasal semangat penyokong2 sdar (pelajar dan cikgu2) dan macam2 lagi. tapi malangnyer setiap kali aku online, coverage internet mesti buat hal. lembab betul. setiap kali nak online, mesti x dapat. terencat niat aku nak menulis. sudahnya apa pun aku tak tulis. sekarang ni line dan ok tapi dah malas nak tulis. dah x de thrill dah. citer dah basi. geram betul!!!!!

bila dah macam ni terpikir la pulak nak pakai line (sekarang ni aku guna broadband). tapi bila pikir x boleh nak bawak mana2, baik aku kekal guna broadband je. portable, senang sikit. mula2 dulu guna cel@#* , tapi bila coveragenye hampeh, aku tukar ke m@x*$. walaupun ok sikit, tapi still bermasalah. terpikir jugak lepas ni nak cuba d*g*. ok ke tak drp yang 2 yang aku dah gunakan ni. (sudahnye habis aku cuba sume )hmmmm........tengok la nanti.

tapi, biasa la kan. ada yang ok, ada jugak yang x ok. mana boleh nak dapat sume yang baik je, sume yang perfect je ...kan??

kesimpulannye.....memang la bila nak menulis tu kena ada modal dan idea. tetapi bila dah melambak idea, kalau kemudahan nak menulisnyer bermasalah, x terhasil jugak karya tu. sudahnya idea tu akan berlalu begitu saja. alangkah ruginyer....kan??.....(bila time2 camni, rasa nak mulakan semula menulis diari.......hrmmmmm)

1 comment:

  1. salam..sy "Awang" ex-Kajang High '85(U6)
    sy mmg sedang menjejak kekawan lama esp Mayzatul (dulu kami panggil Atun jer) last sy jumpa dia di UIA around 90~91
    ada tak email dia ?? kalau betul la itu Atun yg sedang sy carik

    kamalmz@yahoo.com

    ReplyDelete