Wednesday, September 16, 2009

Aku dan duniaku 109 ....... saat2 keriangan....

salam untuk semua.........
petang tadi lepas habis sekolah, aku terpanggil untuk balik ke kajang. biasanya aku akan balik kajang bila hujung minggu je. kebetulan pulak aku kena hantar adik aku balik sebab kereta dia rosak. sampai kat umah emak dah lewat petang (lebih kurang pkl 5:30). tetiba je adik aku yang bongsu ajak berbuka puasa di luar. kepoh la sekejap waktu tu.... mana nak booking restoran lagi, nak contact 2 orang adik aku lagi........ tapi alhamdulillah....... kami sekeluarga berjaya berkumpul untuk berbuka puasa bersama........
keluarga aku...................

keluarga aku memang akan berkumpul untuk keluar makan malam sama2 sebulan sekali/setiap bulan. so, bulan puasa ni pun tak terkecuali. cuma agak lewat la baru berjaya di buat...... masing2 ada kekangan masa............


alhamdulillah........... habis juadah berbuka.....




si kecik ni pun bersemangat berbuka puasa...............


lepas berbuka bersama, kami sama2 pulak solat maghrib. syahdu sungguh rasanya. saat bersama2 keluarga memang sentiasa menceriakan aku. dengan lawak adik aku si atan, akan pecah la gelak kami. dengan gurau anak2 buah aku, aku riuh la suasana..........aku cukup gembira jika dapat meluangkan masa bersama semua ahli keluarga ku. sebab tu la seboleh2nya aku akan balik tiap kali hujung minggu (hari jumaat petang biasanya aku dah balik....) kalau tak de pape program di sekolah.............


kedatangan lebaran ini nanti akan sekali lagi bakal menceriakan hari ku terutama pada 20 september nanti...........................(itu pun kalau ada yang ingat tarikh tu.........)

No comments:

Post a Comment