Sunday, September 20, 2009

Aku dan duniaku 111......... 20092009....

salam untuk semua.....................

mula2 aku nak wish pada semua.........................




SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
DAN
MAAF ZAHIR BATIN

.......semoga lebaran tahun ini akan membawa kebahagiaan buat semua.

-------------------------------------------------------



20092009
angka di atas cukup cantik. cukup mudah diingati dan hanya ada satu saje kat dunia ni .......
dan aku cukup rasa bertuah dan bangga kerana angka itu adalah milik aku ....(dan beberapa orang yang lahir pada tarikh ni la..................). tahun ini 20 september membawa kenangan yang amat indah berbanding dengan tahun2 sebelum ini. dengan tarikh yang cukup istimewa, 1 syawal, dan ulangtahun kelahiran ku, aku cukup2 rasa istimewa tahun ni...........(biar la orang kate aku perasan ke, ape ke............ peduli apa aku............ yang penting aku rasa istimewa........eleh.... diorang jeles sebenarnya tu...... betul kan???)
aku memanjatkan kesyukuran ke hadratMU ya ALLAH kerana telah memanjangkan usiaku ke hari ini dan mengizinkan aku untuk merasa keistimewaan hari ini. aku memohon kehadratMU juga ya ALLAH semoga KAU limpahkan rahmat dan kesejahteraan untuk ku, dan mempermudahkan jalan untuk aku meneruskan kehidupan ini berlandaskan ajaran2 MU ya ALLAH. Amin.
p.s ..... no post pun cantik kan...... 111

1 comment:

  1. Moga Allah Taala Membuka kerahsian rezki di langit, dibumi dan yang penting membuka kerahsian tenang, sabar, iman, tauhid ke dalam nurani kita mudahan.... sbb 20 sept ana touch down kat KLIA
    selamat hari lahir dan Aidil Fitri

    ReplyDelete