Saturday, September 26, 2009

Aku dan duniaku 112 ...... terima kasih kerana mengingati.....

salam untuk semua ........................

kesibukan hari raya dan berpeluang untuk rehat di kampung, menjauhkan aku dari laptop seketika. so, lama aku tidak menulis post. kepada yang setia singgah, aku mintak maaf.

post kali ni aku nak tujukan khas kepada beberapa insan dan kenalan yang masih mengingati tarikh 20 september (ada yang ingat tiap2 tahun......... terharu aku....thanks emie & lawi) dan tak lupa mengirim ucapan untuk aku. dan tahun ini tarikh itu agak istimewa buat aku. hanya ucapan TERIMA KASIH yang mampu aku bingkiskan buat kalian yang berikut........

*khairuddin
*shahir
*dayang
*wan huzaini
*munzir
*rizal
*nazrul
*azree
*rahman
*arsyad
*zairul
*fikrie
*ruzaimie
*thaqif
*azzairi
*umi
*lukmanul
*faidzal
*kak zila
*fidah
*pearl
*faisal
*kak shid
*aiman sulhi
*abdussalaam
dan anak2 buah aku - bang long, haris, abang, kakak & farhan

p/s walaupun semakin tua, bila ada insan yang mengingati, hati jadi terusik kerana dalam keseorangan aku masih punya teman meskipun jauh ............... terima kasih

No comments:

Post a Comment