Sunday, December 6, 2009

Aku dan duniaku 133 ..... buat 14 orang kamu....

salam untuk semua...........

sekarang dan waktu ini 14 orng pelajar jepun aku sedang bergelut menjawab soalan peperiksaan bahasa jepun level 4 (jlpt) di upm. 7 orng peljar tingkatan 4 dan 7 orng juga pelajar tingkatan 3.
moga diaorang dapat menjawab soalan2 tu nanti.

tiap2 tahun (kecuali tahun 2008.....) akan ada 3/4 orang pelajar yang aku akan proceed untuk ambik exam ini. tapi tahun ni entah kenapa, ramai pulak yang nak ambik. alhamdulillah. dan yang ambik ni semua yang memang ok bahasa jepun diaorang. dan insyaALLAH diaorang akan lulus.

sebelum ambik exam ni, aku dan sorang lg cg jepun, hafiza sensei dan buat sedaya yang boleh untuk bantu diaorang. banyak kelas tambahan yang kami buat. dan hari jumaat dan sabtu, semalam aku buat intensif class untuk diaorang. itu je yang terdaya aku buat. selebihnya aku serahkan kat diaorang.....aku dah bekalkan bahan2 untuk ulangkaji masa cuti dan nampaknya diaorang dah buat ulangkaji pun.....(masa kelas intensif aku uji diaorang......)

aku bangga sebab tahun ni yang paling ramai sekali yang ambik exam ni. dan aku tengok f4 dan f3 tahun ni ramai yang cemerlang bahasa jepun banding dengan tahun2 sebelum ni..... alhamdulillah, walaupun bukan subjek exam, tapi diaorang tunjukkan minat dan kesungguhan untuk menguasai bahasa jepun ini.

buat izrin, faisal, dzarif, bakhtiar, zulfahmi, wafiy, akmal (f4), kamarul, solehin, azidi, sadiy, amirul ridzuan, amirul ashraf dan harris (f3), sensei doakan semoga kalian dapat menjawab soalan exam dengan baik dan berjaya lulus dalam exam ni.....insya ALLAH......

.
ulangkaji akhir sebelum masuk dewan exam


みんな、がんばってくださいね......................

6 comments:

  1. elemen,... idola,... mereka minat jepun adalah sensainya ada blog yg aktif.... tahniah buat inas... akan banyak follower nanti..... juga banyak peminat.... dlm & luar..... x student u .... sye tumpang syok ajerrr

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. がんばってね。 moga semua lulus dgn cemerlang.. hehe... rindu zaman muda2 kala. 三級 xde ke sensei?

    ReplyDelete
  4. 先生、私は同じ日二級を受けたんですが、本当に難しい!!!
    特に、読解の問題です。さっぱりわからない。ははは~
    まああ。。どうかな。。。

    ReplyDelete
  5. sifu....

    terima kasih sebab sentiasa ikut blog saya. tumpang syok pun tak pe...hehehe...at least ada yang syok baca post2 saya.... tq


    taufik....
    terima kasih sebab bagi sokongan..... ye la, sensei pun ingat lagi sape2 yang ambik exam ni dulu2..... bagus la, boleh jadi kenangan kan???

    reefqiさん…
    そうだったの?でも、それはあたりまえでしょ。二級だからね。わからなくっても、全部答えたでしょう。ははは~。でも、reefqiなら、必ずできると先生は思うよ。それから、これからの勉強もっと大変になると思うから、がんばってね。

    ReplyDelete
  6. jlpt semakin mendapat sambutan dari budak sdar, hebat2~~~

    ReplyDelete