Tuesday, December 8, 2009

Aku dan duniaku 134 ..... bertambah sorang lagi....

salam untuk semua.........

06/12/2009, 10:36 pagi, bertambah sorang lagi anak buah aku...... menjadi 7 orang...... (anak buah dah ramai.... anak sendiri bila la lagi...... hrmmmm....... no komen...). alhamdulillah..... ibu (adik ipar aku...) dan baby sihat2 je.....


baby ni lelaki. so sekarang, aku ada 6 anak buah lelaki dan sorang perempuan...... (gen keluarga aku ni susah nak dapt anak perempuan agaknya...... adik beradik aku 5 orang pun, aku sorang je perempuan......tapi bagus jugak sebab manja sikit...... sampai sekarang pun, dah tua ni aku masih manja dengan emak dan adik beradik aku......diaorang jaga sungguh aku ni......macam aku budak sekolah.......)


nama tak bagi lagi, tapi perancangannya mohamad danial faris. mak aku (si nenek la....) yang nak nama tu......oh ye, berat baby 3.2kg...... biasa je....

moga kehadiran insan baru dalam keluarga aku ni, akan menambahkan ceria dan memurahkan lagi rezeki aku seke
luarga......insyaALLAH......


selamat datang ke dunia.......

1 comment: