Thursday, August 13, 2009

Aku dan duniaku 101....... the other side of me...

salam untuk semua................
aaarrrggghhhh!!!!! geram betul aku ari ni!!!! geram!! geram!! geraaaammm!!!! geram tahap menyampah!!.........tengah 'panas' ni......!!!


(long pause..........nak sejukkan kejap kepala ni......)

fuuhhh.......

dah 3 tahun duduk sekolah, peraturan asas pun tak tau ke??? dah 3 tahun ikut prosedur tu, tak kan tak tau lagi.....bangang sangat ke?? kadang2 bdk2 yang perasan pandai ni (separuh tu memang pandai pun......aku tak nafikan....)bukan boleh bagi muka sangat. nampak baik camne pun, jangan la percaya. aku sendiri dah banyak kali kena. sebab tu aku tak caya dengan budak2 yang perasan pandai ni.

pagi ni kesabaran aku diuji lagi. bergema satu sekolah dengan suara marah aku. menggigil aku dek marah yang teramat sangat. aircond kat bilik guru yang sejuk tu pun belum tentu boleh sejukkan 'kepala' aku yang tengak panas ni. (agaknya kalau rendam kepala kat air waktu ni, sure berdesis bunyi air tu, macam besi panas dimasukkan dalam air.............) tambah buat aku panas lagi, diaorang tak reti nak mintak maaf..............memang hilang sabar betul aku ari ni...........

aaahhh!! malas la aku nak citer. tapi aku bagitau, sumenya gara2 surat khabar.....

hari ni diaorang tau sapa aku...............the other side of me.....

4 comments:

  1. bdk2 sdar mmg kne bg marah pun.
    klu x deyrg naek lemak.
    =)..

    ReplyDelete
  2. pernah kene cubit dengan sensei sebab lewat assembly.:P

    ReplyDelete
  3. Dulu, rambut selalu dipotong sensei...

    ReplyDelete
  4. budak2... sabar... sbab tu kne ade cikgu kat sekolah~ :)

    ReplyDelete