Saturday, August 22, 2009

Aku dan duniaku 105...... menanti nikmat berbuka puasa...

salam untuk semua............

insya ALLAH 2 jam lagi akan sempurna la puasa sulung ramadhan tahun ni. cuaca yang sejuk dek hujan lebat awal pagi tadi menambah keseronokan berpuasa hari ni....(sebab tak panas da tak memenatkan.........)

waktu2 camni kat dapur dah sibuk mak memasak lauk untuk berbuka. aku pun tolong la mana yang perlu.......mak masak lauk kegemaran aku ari ni. masak lemak cili padi ayam kampung.......fulamak!!! bestnye..... dah semerbak bau dalam rumah ni..... tak sabar rasanya nak menanti waktu berbuka nanti......... aku akan dapat 2 nikmat berpuasa hari ni. satu sebab akan sempurna puasa sulung aku dan satu lagi akan dapat menikmati lauk yang mak masak. pegi la ke restoren hotel 5 bintang pun, x kan dapat la lawan masakan mak aku........... cuti seminggu kat rumah ni dapat la merasa lauk masakan mak setiap hari.... bertambah nikmatnya bulan puasa ni.................
kesimpulannya......... ada waktu terluang, balik la jenguk mak. tambah lagi di bulan mulia ni...... mak pasti menghidangkan lauk kegemaran anak2 nya.........

No comments:

Post a Comment