Thursday, October 29, 2009

Aku dan duniaku 122 ....... bersama kengkawan aku....

salam untuk semua.......

aku baru mula ke sekolah ari ni lepas mesyuarat kat kl selama 4 hari. penat betul. penat badan, penat otak..... tapi bagusnya ialah bila mesyuarat camni dapat la lupakan sekejap kerja2 kat sekolah. dapat la jugak releasekan tension. dapat la makan sedap (sebab kat hotel....... 6 kali makan tu!!!....) tapi kerja masa mesyuarat ni memenatkan otak...... (sampai tak cukup tido...... sebab kerja sampai malam) namanye je mesyuarat, tapi sebenarnya aku dgan kengkawan memerah otak buat kerja.






kengkawan aku........ khusyuk buat kerja




dalam suasana buat kerja tu macam2 gelagat la yang timbul. ada tu, penat2 mengadap laptop, tetiba je bangun dan menari....... hahahaha!!!! pecah gelak sume ..... (ali la tu......). ada pulak tu yang concentrate giler dengan kerja dia, sampai apa jadi keliling pun tak ambik kisah .... (izan la tu..... ). ada pulak tu tak tau nak buat kerja ape....... blurrrr je..... (@#%&^% la tu....... ) ada pulak tu kerja dia dah habis, pegi tanya sana sini ada tak kerja dia nak buat lagi ...... (camni la bagus kan.......) seronok betul aku tengok perangai kengkawan aku .......... bagus jugak ada humor dalam buat kerja tu. tak la stress sangat ............
ali si pelukis kreatif, tgh fokus...

si izan ni tengah pening.......
azmi ....... inventori tip top...
aku cukup seronok punya kengkawan camni........... boleh sama2 susah bila buat kerja..... dan boleh sama2 ketawa bila perlu....... boleh sama2 mencurah idea bila diperlukan........... aku tak kan teragak2 untuk bekerja bersama2 kalian lagi........... (tapi dengarnya mesyuarat panel kita kali ni last kan...??? betul ke???.......... hrmmm.......)..... tak pe la.... papepun aku enjoy working with all of u this past 3 years......... (lama betul kita bekerja dalam panel yang sama kan????)


kesimpulan ............. dalam kerja perlu ada humor...... baru la tak stress. dalam bekerja perlu satu kepala...... baru la kerja menjadi........ saling tegur menegur masa buat kerja tu perlu untuk mendapatkan hasil yang cemerlang...........

1 comment:

  1. Thanks for all the supports and I really miss that moments... You all did a good job. Teruskan jasa bakti kita kepada negara...

    ReplyDelete