Sunday, July 12, 2009

Aku dan duniaku 82 ..... ice age....

salam untuk semua.........

hari ini aku bawak anak2 buah aku tengok wayang. ingat nak tengok 'transformers' tapi sebab full house, tak jadi. so, tengok citer lain. bila dah bincang dengan anak2 buah aku, sume setuju nak tengok 'ice age 2'.

memang seronok citer ni. sesuai untuk anak2 buah aku, sesuai untuk aku jugak. aku memang suka tengok kartun. citer 'ice age 2' buat aku ketawa dari mula sampai habis...... (terlupa kejap diri yang semakin pokai.......... hehehe....) anak buah aku yang tak paham tu pun, kih kih..... ketawa. sampai tersedak2 makan popcorn.........

dalam kiraan bintang, dengan 5 paling tinggi, aku bagi 4 bintang............ kira ok la tu kan..... dan aku cadangkan pada yang tension2 tu cuba la tengok 'ice age 2'. sure release la tension tu...........

No comments:

Post a Comment