Wednesday, July 22, 2009

Aku dan duniaku 88 ........bercuti .... yeah!!

salam untuk semua.............

aku 'cuti' seminggu ni. dapat la rehatkan otak dan badan ni sikit. peluang 'cuti' camni bukan senang dan bukan selalu boleh dapat..... tambahan pulak duduk kat hotel......fuuhhh.... puas jugak la. so kena la manfaatkan betul2 'cuti' ni.

cuti apa!!???

hehehe......... sebenarnya aku tengah bermesyuarat/berbengkel kat hotel radius international kuala lumpur ni. sejak hari isnin ari tu. so tak pergi sekolah la. tu yang aku kata 'cuti' tu. memang bila ada peluang bermesyuarat, berbengkel, berkursus aku rasa macam cuti je. tak payah pegi sekolah dan tak perlu pikir kerja2 kat sekolah (walaupun sebenarnya banyak benda yang perlu dipikirkan................) . tambahan pulak duduk kat hotel...... lagi la releks.... makan 6 kali sehari, petang boleh jalan bukit bintang......... (sebenarnye banyak kerja nak dibuat dan disiapkan sebelum bengkel ini berakhir). yang penting tak de tekanan..............cuti, cuti jugak, tapi kerja tetap siap......... (semua cg jepun memang komited dengan kerja2 yang diberikan............... budaya kerja orang jepun yang masih kami praktikkan.........sebab itu cg jepun ni banyak kerja kat sekolah................sebab kami ni memang orang yang buat kerja.............chewah!! puji diri sendiri pulak..............tapi, memang betul pun.......kan??..... hehehe.....)

aku nak gunakan 'cuti' berharga yang aku dapat ni. kena pandai ambik kesempatan. entah bila pulak lagi nak berkursus atau bermesyuarat camni. hrmmm......................

No comments:

Post a Comment