Wednesday, July 15, 2009

Aku dan duniaku 83 ..... simpati buat kawan...

salam untuk semua.........

hari ni aku tak de mood nak menulis sebenarnye. siang tadi aku membantu seorang rakan yang memerlukan....... sakit pun sorang2. terusik hati aku. dia dan aku sama2 hidup berseorangan di negeri beradat ini. bila dah sakit, dalam usia macam ni pastinya tak nak menyusahkan emak dan ayah. so, aku dengan rela hati membantu urusan ke hospital sehingga la dia selamat duduk dalam wad hospital (hari ni hari dia, esok lusa mungkin tiba giliran aku pulak.....) kami yang masih single ni perlu la saling membantu. tambahan lagi emak dan ayah dia nun jauh di utara. ........malam ni pastinye dia keseorangan............

maafkan aku kawan kerana hanya mampu menitip simpati................

No comments:

Post a Comment