Friday, May 15, 2009

Aku dan duniaku 10 ....... plan esok?

salam untuk semua......

fuh.... berakhir seminggu waktu bekerja. tak tau kenapa minggu ni rasa penat sangat. tiap hari balik mesti nak tidur je. tapi kata orng tak baik tidur lepas asar....... so. aku pun cuba lah tahan mata ni dari tak tidur. caranya dengan tengok tv......tapi sudahnya terlopong kat sofa.....maghrib baru sedar.........nak buat camna kan. penat dan mengantuk yang terlampau.
esok cuti........nak buat apa esok ya?
aku ni kalau time cuti memang tak boleh duduk rumah. dua benda je yg boleh paksa aku lekat kat umah. hari hujan atau x de duit...hehehe. kalau ari hujan nak jalan pun tak selesa. tambahan lagi kalau hujan lebat aku tak berani nak drive.....tak nampak. kalau tak de duit tak best la jalan sebab tak dapat shopping...(hah! ni satu lagi 'dunia' aku...nanti aku citer k...)
mmm.....nak buat apa esok ye?
nak berkemas, dah sudah ari tu....(masa rak patah tu...) nak shopping, tengah2 bulan ni takut budget lari pulak nanti.....(ari tu pun budget dah 'jogging' sebab beli rak buku.......belum start lari lagi...hehehe) tapi esok ari guru...... kawan2 aku ramai jd cikgu....mmmmm????
camni la, aku nak cari hadiah la untuk kawan2 aku......(tapi kena pegi 'kawanku' dulu....tak pe la. demi kawan2.....)
yosh...!!! esok aku pegi 'kawanku' untuk 'small shopping' untuk kawan2...hehehe
esok aku dah ada plan........
selamat hari guru, geng!!!
aku sayang kawan2 aku........

No comments:

Post a Comment