Monday, May 11, 2009

Aku dan duniaku 2.......bicaraku

Salam untuk semua.......
aku ni jenis yang suka sendiri. aku jenis yang susah nak berkawan.....sebab tu x de kawan baik. aku ni susah nak percaya orang. sebab selama ni orang yang aku percaya mesti akhirnya 'betray' kepercayaan aku tu. sebab tu la aku lebih senang dengan dunia aku........kat sini. kat blog ni. sebab kat sini x de sape nak sakit kan ati aku. kalau ada pun, aku tak terasa sebab aku tak kenal orang tu sapa.
biarlah x de sapa pun singgah kat sini, tapi aku tetap suka di duniaku ini. segala cerita yang aku catatkan kat sini sume pasal aku dan untuk aku baca sendiri. kalau yang lain sudi nak baca, sila kan lah. harap apa yang ada kat sini dapat memberi sedikit kesedaran dan manfaat untuk kamu. kalau ada yang nak kongsi, lagi elok. ada juga aku kawan......(hehehe......walaupun kata tadi aku suka sendiri........tapi tak la sampai nak jadi kera sumbang kan......betul, betul, betul....)
banyak aku nak citer sebenarnya......citer aku dulu, citer aku ari ni, citer aku esok......sume aku nak masukkan.
InsyaALLAH aku akan selalu update blog ni.

No comments:

Post a Comment