Wednesday, May 13, 2009

Aku dan duniaku 7 ...............apa nak buat eh??

salam untuk semua

tengah kemas2 buku ini tetiba terpikir pulak 'buku2 yang dalam rak ni dah makin banyak. lepas ni bila dah tak de ruang lagi nak letak rak dan buku2 ni, apa aku nak buah eh???' belek2 tengok2 aku rasa dah ada dalam 300-400 buah kot buku kat rak aku ni. takut esok aku lemas dalam buku2 ni.
aku pernah la tanya kawan2 apa nak buat dengan buku yang dah melambak ni. ada yang suruh jual kat second hand bookstore, sumbangkan kat library, dan ada yang suruh aku buka kedai buku second hand(hmmmm.......good idea jugak...). tapi masalahnya aku sayang nak 'berpisah' dengan buku2 aku ni. tambahan dengan buku2 karya sasterawan negara dan 'true crime'.... ada tu dah 4, 5 kali aku ulang baca....(bila budget tak de nak beli buku baru...hehehe.....)
entah la...... dulu tak terpikir pulak hal ni. ni tengah mengemas buku2 ni tetiba pulak aku terpikir. adus.....pening jugak ni.....(mngkn org gelak kat aku pasal benda kecik ni....tapi bagi aku ini masalah besar tau.........)
tapi...pape pun aku seronok betul tengok buku2 kat rak baru ni.....(x jadi beli yang besar.....tengah2 bulan ni takut budget lari......hehehe)
x pe la ...lemas dalam buku2......sebab aku suka dunia aku ni...!!!!!

No comments:

Post a Comment